استایل‌ها, وبلاگ

آشنایی با انواع سبک و استایل لباس در دنیای مد

دنیای مد در جهان مدام در حال تغییر، بهبود و تکامل است. سبک‌های مختلفی از استایل برای پوشش در دنیای مد دیده می‌شود. معمولا سبک‌های لباس پوشیدن از قوانین و نکات خاصی پیروی می‌کنند که این قوانین از دانش رنگ‌شناسی و زیباشناسی نشأت گرفته است. به این سبک‌ها «استایل» گفته می‌شود. شما در جامعه هرفردی را ببینید که لباسی به تن دارد پوشش او نوعی استایل محسوب می‌شود.

هر استایلی از قوانین مخصوص خود پیروی می‌کن. شناخت استایل‌های مد از این جهت حائز اهمیت است که به شما کمک می‌کند به درستی و زیباتر لباس بپوشید و در نهایت استایلی را برای خود انتخاب کنید که برایتان مناسب است و با آن احساس بهتری دارید.

در ادامه ما تعدادی از استایل‌های محبوب مد را معرفی می‌‎کنیم
استایل‌هایی که در این مقاله بررسی می‌کنیم عبارتند از: کژوال، کلاسیک، بوهمین، وینتیج، پانک، ترندی

۱-استایل کژوال:

توصیف استایل کژوال به زبان ساده این است که، هر لباس ساده و راحتی که مناسب موقعیت است و دوست دارید بپوشید. هدف این استایل ساده پوشی، پوشیدن لباس‌های معمولی و در عین حال شیک و زیبا است. معمولا تعداد زیادی از لباس‌هایی که شما دارید لباس‌های کژوال هستند، حتی اگر خودمان اطلاعی نداشته باشیم.

برای پیروی از این استایل کافی است هرچیزی که به نظرتان زیبا، راحت و نسبتا ساده می‌آید بپوشید. لباس‌های پرطرفدار کژوال شلوار جین، ژاکت، تی‌شرت، کفش کتانی و مواردی از این قبیل هستند. وقتی می‌گوییم لباس‌های راحت و معمولی یعنی در استایل کژوال، لباس‌های اسپرت و ورزشی، لباس‌های پاره و لباس‌هایی با طرح‌ گرافیکی شلوغ جایی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *